Vem är jag ?

Jag är en kille som har fyllt 18 år.

Jag har alltid varit en sån som umgås med allt möjligt folk, villket har gjort att jag har varit med om mycket som jag gärna hade velat berätta lite om. Dessutom det som fick mig till att vilja börja blogga var nog att jag som person är en sån som håller tankar och känslor inne ganska bra. Så jag tänkte jag skulle ta och dela med mig lite utav mitt liv.

 

Ni undrar säkert varför jag har valt att vara anonym. Jo eftersom att jag inte vill någon ska få reda på vem jag eftersom jag och mina kompisar alltid har varit dom som har varit lite mer "hårda" utav sig om man kan uttrycka det på det sättet.

Villket gör att en hel del kommer förändras om jag skulle skriva öppet!



Kommentarer
Postat av: ojsemma

du vågar alltså inte skriva vem du är, för du är rädd att dina kompisar ska lämna dig då... ?

2010-12-17 @ 15:59:40
URL: http://ojsemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0